To nye bøker om hekling - "Løkker & masker"

03.09.2012
19:14

I dag kjøpte jeg to nye bøker, med 100 nye oppskrifter! Spennende! :)

Veldig fine, og de kan kjøpes på bl.a. Narvesen til 99 kr pr. stk.

 

23 kommentarer

Christineshobbyer 03.09.2012 19:24
åhh, så gøy da :)

Du får gi en tilbakemelding om hva du synes om bøkene da?

Så kansje jeg også tar meg en tur på Narvesen ;)

Venter spent på bilder av noe du skal hekle fra bøkene ;)
€Malene - Mamma til Milio Andreas€ 03.09.2012 19:24
Så kjekt med slike bøker da. Jaggu mye fint man kan lage:)
Cecilie 03.09.2012 19:26
€Malene:
Det er det! :) Gleder meg til å lese de :)
Cecilie 03.09.2012 19:27
Christineshobbyer:
Ja det skal jeg. :) Skal se i de i kveld :) Det tror jeg, ser ut som om det er mye spennende der! :D
dandilion 03.09.2012 19:58
De så det ut til å være mye kjekt i. Kjekt med inspirasjon :)
LiteHi 03.09.2012 21:06
Åh, så spennende! Jeg vil lære meg å hekle snart. Blir jo inspirert når jeg ser hvor mye flott du lager :)

Klemmer fra lite hi
Cecilie 03.09.2012 22:03
Lite hi:
Ja, det er gøy :) Kan tenke meg at det kan være noe for deg som har små barn, for det er så mye flott man kan hekle til barn. Både kjoler, sokker og hårpynt :)
Klem
FrkKolden 03.09.2012 22:20
Åååeh! Æ har bestandig hatt løst å lær mæ å hekle, men har liksom aldri hatt "tia"... :-)
Cecilie 03.09.2012 22:32
FrkKolden:
Ja, koffer ikkje bli me på "bølgen"? :) Syns d e så mange som driv på me hekling og strikking no om dagan :) Hvis du har tia, og løst, så prøv! :D Anbefales! Og så e d bra å ha nåkka å gjøre når man f.eks. ser på tv, og får løst på litt snacks.. Da e d bare å finne frem heklinga, d har hjulpe mange ganga førr mæ :)
LiteHi 03.09.2012 22:46
Ja, det hadde vært morsomt :) Har bare gutter jeg, da. - så måtte blitt noe annet enn kjoler og hårpynt:)
FrkKolden 03.09.2012 22:57
Hehe.. Jo, du ska tru strekkinga har holdt mæ borte fra godteskapet nån gång... Men æ trur bære ikkje det ligg i mine hender å kan hekle.. Har prøvd skjønn du... :-P
Cecilie 03.09.2012 23:02
Lite hi:
Ja, ikke sant? :D Hehe ;) Men luer, sokker og bukser, samt kosedyr kan også hekles :)
Cecilie 03.09.2012 23:04
FrkKolden:
Hehe ;) Men d kan få tankan over på nåkka ainna, æ glemme av d søtsuget nån ganga.. ;) Men når d skal sies, så ligg d en sjokolade rett ved siden av mæ.. Hoho.. men d e jo lov en gang i blant ;) Man må jo ikkje bli helt gal, livet skal nytes, med måte :)
FrkKolden 04.09.2012 00:58
Joda, livet ska SELVFØLGELIG nytes... :-)))) Men som du sei: alt med måte.. Æ førr min del, har jo fan ikkje gjort ainna einn å nyte... Hehe ;-)
Cathrines interiør 04.09.2012 10:45
Åårh, jeg skulle liksom prøve å hekle i går kveld.. Har ikke gjort det før, men tror jeg skal gå å kjøpe noe anna garn i dag, for det jeg har var ikke lett å hekle med! Har du tilfeldigvis en oppskrift på sånne telysglass som alle hekler? :)
Cecilie 04.09.2012 19:09
FrkKolden:
Ja, d e sant.. Har no fortsatt den sjokoladen fra i går, og spiste nån små bita før (?) middagen.. Ja, uvana har man visst enda.. Men, ska no gjøre mitt beste for å komme i bedre form :) Så va d bare å få ræva mi over den berømte dørterskelen.. ;)
Cecilie 04.09.2012 19:19
Cathrines interiør:
Åå, så gøy :) Ja du må prøve! :D Nei, tror ikke det, kan sjekke i de nye bøkene mine. Har sett flere av de på nettet, skal se om jeg finner den linken igjen ;)
Cecilie 04.09.2012 19:22
InNorth:
Her er den oppskrifta jeg så på nettet om heklet lyslykt :)
http://hostmamma.blogspot.no/2011/10/ny-hekla-lyslykt-oppskrift.html
keowyn 04.09.2012 21:57
Kult! Jeg har bestemt meg for å lære å strikke, så jeg har nettopp kjøpt en strikkebok XD
Cathrines interiør 04.09.2012 22:02
Tusen takk! :)
Cecilie 05.09.2012 00:51
keowyn:
Så gøy! :) Blir spennende å se hva du har tenkt å lage :)
Sigrun Marie 07.09.2012 19:35
Genialt, denne må jeg kjøpe meg tror jeg :D
Cecilie 07.09.2012 19:58
Sigrun Marie:
De er veldig fine :) Anbefales :)

Skriv en ny kommentar

Velkommen

til Innorth.blogg - her finner du inspirasjon til hekling, strikking og oppskrifter

KONTAKT

Send e-post til: innorth.blogg@hotmail.com

BESØKENDE

Siden 03.03.2012:

Bla i bloggen

Leter du etter noe?


Siste innlegg


Hekleoppskrifter

    Dametøfler:
bilde

    Uglelue:
bilde


    Hvordan hekle bestemorruter:
bilde

Annonser





TRANSLATE


free counters



hits Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...