Heklet engel (del 1)

14.09.2012
22:03

Disse små delene skal til slutt bli en engel. Fant oppskriften på en blogg, og tenkte: denne må jeg lage! Den blir sikkert fin som julepynt dersom man bruker litt ekstra pynt som f.eks. sølvtråd og en fin knapp :)

 

9 kommentarer

Christineshobbyer 14.09.2012 22:08
Så spennede :)

Gleder meg til å se resultatet :)
Cecilie 14.09.2012 22:13
Christineshobbyer:
:) Oppdatering kommer kanskje allerede i kveld dersom jeg blir ferdig ;)
wendysinfamilie 14.09.2012 22:13
Så spennede , vi får vel se sluttresultatet også :)
dandilion 14.09.2012 22:15
Hei! Det der ser ut som et kjekt prosjekt :) Kanskje jeg skulle hekle noen sånne. Jeg syntes det var noe kjent med engelen så jeg tok en titt på en blogg jeg trodde jeg hadde sett noe liknende på og jammen husket jeg ikke rett :) Der var det oppskrift og bilder. Kanskje det er samme blogg? Hvilken blogg fant du oppskriften på?
Cecilie 14.09.2012 22:15
wendysinfamilie:
:) Det kommer så fort den er ferdig :D
Cecilie 14.09.2012 22:18
dandilion:
Det er det, og veldig enkelt, det liker jeg ;) Ja, det er sikkert samme bloggen, den heter "minegenlaga". Jeg skal lage et innlegg når den er ferdig og linke til bloggen da dette ikke er min oppskrift :)
dandilion 14.09.2012 22:32
Da er det samme blogg. Der er det mye fint :) Gleder meg til å se hvordan din blir! Selv er jeg litt i førjulsmodus og holder på med forberedelser til julekort. Forberedelsene må man jo begynne med tidlig for å rekke å bli ferdig, ikke sant? ;) Jeg pleier å sette fram julekrybbe mi den første adventshelga. Siden vi har skiftet ut hylla i stua med Billy-hyller fra 2. etasje, så blir skjenken nytt sted for julekrybba. Der er det også plass til at jeg kan ha trollhassel med hengeler som kan henger over julekrybba. Et englekor :)
Cecilie 14.09.2012 22:49
dandilion:
Enig! :D Jeg tenker også litt jul i disse dager, er jo så mye fint man kan lage :) Du er jo så flink med kort, skulle ønske jeg også var like flink som deg! :) Ååå, det hørtes flott ut med trollhassel og engler.. :D Gleder meg sånn til advent og jula!!
dandilion 14.09.2012 23:04
Takk! Kjekt å høre :) Jeg gleder meg også! :Jeg har kjøpt noen engler på Panduro som jeg skal lage. Engler fra forskjellige kontinenter :) Om jeg får til å male fjesene. Jeg får bare prøve og så kan det jo fort gå bra. Det blir åtte engler av den sorten, men jeg kan jo ha forskjellige typer engler på. Et allsidig englekor :)

Skriv en ny kommentar

Velkommen

til Innorth.blogg - her finner du inspirasjon til hekling, strikking og oppskrifter

KONTAKT

Send e-post til: innorth.blogg@hotmail.com

BESØKENDE

Siden 03.03.2012:

Bla i bloggen

Leter du etter noe?


Siste innlegg


Hekleoppskrifter

    Dametøfler:
bilde

    Uglelue:
bilde


    Hvordan hekle bestemorruter:
bilde

Annonser





TRANSLATE


free counters



hits Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...