Ny heklebok med 100 oppskrifter

21.09.2012
16:48

Juhu, finally friday! :)


I dag kjøpte jeg denne boken:


Med første øyekast ser den veldig bra ut! Man finner bl.a. en liten hekleskole, oppskrifter til interiør, baby/små barn, tilbehør, lapper/blomster/border og "litt av hvert av stort og smått". Her skal det hekles til den store gullmedaljen ;)


Boken kjøpte jeg på Narvesen til kr. 149,-


Til slutt vil jeg opplyse om at det vil komme en Giveaway her på bloggen.

Denne ideen er i startfasen, og planlegger å ha tema JUL. Og premien vil da bli noe som jeg har heklet.

En av premiene vil være en juleengel som jeg har skrevet om før.  Jeg har flere ideer på lager, men vil også høre dere tanker om dette, hva kunne vært interessant å ha som premie?

Hekling er bare en liten del av mine hobbyer, imens foto er en stor del av meg og det jeg liker.


Ha en riktig GOD HELG!

 


11 kommentarer

Silje 21.09.2012 16:49
Så gøy :-)
Christineshobbyer 21.09.2012 17:23
Så spennende den boken så ut :)

Så gøy du skal lage til Give away da :) kommer ikke på så mange forslag nå i farten, men heklet julepynt i ulike fasonger er jo slikt alle liker :D

Ønsker deg en fin fredagskveld :)
Cecilie 21.09.2012 17:35
Christineshobbyer:
Den er fin ja :) Blir sikkert litt hekling i kveld ;)
Takk for tips, det er notert :)
Takk i like måte!
Kristine 21.09.2012 19:10
Likte denne boken :) Takk for tipset :)
Kikka 21.09.2012 20:13
Takk for tips! Må vidt en tur på Narvesen i morra jeg!
Cecilie 21.09.2012 20:31
Kikka:
Bare hyggelig ;)
Cecilie 21.09.2012 20:32
Kristine:
Bare hyggelig, værsego` ;)
ewymarie 21.09.2012 22:42
Hørtes spennende ut. Gøy å få vært litt kreativ og få inspirasjon : )
rosabonde 21.09.2012 23:33
Kunne tenkt meg og lære og hekle. Er det vanskelig? Nå som vi har planer om å begynne med oppdrett av alpakka hadde det vært moro og kunne strikke og hekle. :)
Cecilie 21.09.2012 23:50
rosabonde:
Nei, jeg syns ikke det er så vanskelig. Jeg startet med null erfaring med hekling, og letet meg fram på You Tube for å lære meg grunnteknikker. Garnstudio.com er også en veldig bra side, med både oppskrifter og hvordan lære seg å hekle.
Oi, så gøy! Alpakka-ull er jo så mykt og godt, holder på å hekle et teppe med slikt garn nå :)
wendysinfamilie 22.09.2012 00:05
Så flott bok, jeg må ha en på engelsk siden jeg først lærte meg å hekkle via youtube på engelsk he he

:) Morro å se hva du får til :)

Skriv en ny kommentar

Velkommen

til Innorth.blogg - her finner du inspirasjon til hekling, strikking og oppskrifter

KONTAKT

Send e-post til: innorth.blogg@hotmail.com

BESØKENDE

Siden 03.03.2012:

Bla i bloggen

Leter du etter noe?


Siste innlegg


Hekleoppskrifter

    Dametøfler:
bilde

    Uglelue:
bilde


    Hvordan hekle bestemorruter:
bilde

Annonser





TRANSLATE


free counters



hits Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...